"Say Something"

 

Say something, I'm giving up on you

說點甚麼吧,我就要離你而去了

I'll be the one if you want me to

但如果你想,我仍會停留

Anywhere I would've followed you

天涯海角,我都會跟著你的腳步

Say something, I'm giving up on you

就算一個字也好,我就要啟程了

 

And I... am feeling so small

我感覺如此渺小

It was over my head

這一切已經超過我的理解範圍

I know nothing at all

我甚麼都不了解

And I... will stumble and fall

而我將會蹣跚而行,不斷跌倒

I'm still learning to love

我還在學習如何去愛

Just starting to crawl

才剛起步

 

Say something, I'm giving up on you

說句話吧,我都要走了

I'm sorry that I couldn't get to you

對不起,我已經撐不下去了

Anywhere I would've followed you

你知道,無論天涯海角我都會跟著你

Say something, I'm giving up on you

說些甚麼吧,我沒辦法再像以前一樣愛你了

 

And I... will swallow my pride

我會拋棄我的自尊心

You're the one that I love

你是我一生所愛

And I'm saying goodbye

但我就要向你道別了

 

Say something, I'm giving up on you

說些甚麼吧,我還想試著愛你

And I'm sorry that I couldn't get to you

但是對不起,我已經沒辦法了

And anywhere I would've followed you (Oh-Ooh)

我永遠都會是你的信徒

Say something, I'm giving up on you

就算只有一個字也好,我就要離開了

 

Say something, I'm giving up on you

說些甚麼吧,讓我繼續愛你

Say something...

說些甚麼吧

arrow
arrow
    文章標籤
    英文歌詞 中文翻譯
    全站熱搜

    irenelee2000313 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()